ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Η TONERHELLAS, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι για την καταχώρηση μιας παραγγελίας:

Ωράριο τηλεφωνικού κέντρου: Δευ- Παρ, 8:00-15:00.

Οι τρόποι εξόφλησης των παραγγελιών είναι οι εξής:

Εθνική

Αριθμός Λογαριασμού

87844017787

IBAN

GR4401108780000087844017787

Eurobank

Αριθμός Λογαριασμού

0026.0094.00.02005.64835

IBAN

GR9202600940000000200564835

Πειραιώς

Αριθμός Λογαριασμού

5267-069752-408

IBAN

GR78 0172 2670 0052 6706 9752 408

Οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τους νόμιμους φόρους χωρίς να συνυπολογίζονται τα έξοδα αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας. Η TONERHELLAS διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε περίπτωση προφανούς λάθους σε τιμή προϊόντος (που πιθανώς να οφείλεται σε ανθρώπινο ή τεχνικό λάθος), η παραγγελία σας θα ακυρώνεται και θα επικοινωνεί άμεσα μαζί σας ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεών μας.

Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται αυθημερόν εφόσον η καταχώρησή τους έχει γίνει μέχρι τις 15:00 και αποστέλλεται με αντικαταβολή  ή έχει ολοκληρωθεί η εξόφληση μέσω κατάθεσης ή πιστωτικής κάρτας. Σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας σε κάποιο προϊόν παραγγελίας, ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεων θα  επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση για την εξυπηρέτησή σας.

Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης των παραγγελιών που αποστέλλονται από την εταιρία μας είναι δύο εργάσιμες μέρες. Οι αποστολές πραγματοποιούνται με την ACS COURIER πανελλαδικά εκτός από τις δυσπρόσιτες περιοχές όπου εξυπηρετούνται από την COMVOS EXPRESS.
Η TONERHELLAS θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να παραμείνει συνεπής στους παραπάνω αναφερόμενους χρόνους παράδοσης. Ωστόσο, η εταιρία μας δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για περιπτώσεις καθυστερημένης παράδοσης ή για την απώλεια ενός δέματος, που προκλήθηκε από την εταιρία Courier ή από τον παραλήπτη ή εξαιτίας κάποιου απρόβλεπτου γεγονότος.

Τα προϊόντα της TONERHELLAS και πιο συγκεκριμένα όλα τα συμβατά αναλώσιμα συνοδεύονται από εγγύηση έξι μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων ισχύουν τα εξής:

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έρχεστε σε επαφή το συντομότερο δυνατό με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας μας όπου οι εκπρόσωποι θα προσπαθήσουν να σας εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα και γρηγορότερα.  Εφόσον κληθείτε να επιστρέψετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία μας, αυτό θα το κάνετε μέσω της ACS COURIER και με δική μας χρέωση, έχοντας προβεί σε σωστή συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφετε.
Οι επιστροφές κλειστών προϊόντων πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννοήσεως με το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας, εφόσον εμπίπτουν στα χρονικά διαστήματα εγγυήσεως που αναφέρονται παραπάνω, και με χρέωση του εκάστοτε πελάτη.

Για τους πελάτες χονδρικής, σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον τεχνικό έλεγχο ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο η αξία του οποίου παραμένει ως υπόλοιπο στην καρτέλα του πελάτη.
Για τους πελάτες λιανικής, πραγματοποιείται η ίδια διαδικασία με την εξαίρεση ότι μόνο γι’ αυτούς υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται στο τέλος του εκάστοτε μήνα.

Όλο το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα της TONERHELLAS είναι ιδιοκτησία της TONERHELLAS. Οποιαδήποτε μερική ή ολική αναπαραγωγή του περιεχομένου αυτού, με τον οποιοδήποτε τρόπο, θα πρέπει να έχει λάβει έγκριση από την TONERHELLAS.

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2013/11/ΕΚ και του κανονισμού αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, οι οποίες ενσωματώθηκαν στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015 προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ-Online Dispute Resolution-ODR)  της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η διευθέτηση μίας άμεσης καταγγελίας από τον καταναλωτή ή προμηθευτή προς την TONERHELLAS παρέχονται: 
1)    Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος προς την πλατφόρμα της ΗΕΔ του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 524/2013 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

2)    Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος προς τους αρμόδιους εναλλακτικούς φορείς επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ)
https://www.hobis.gr/

Αρμόδιοι φορείς επίλυσης διαφορών είναι:
1) Η ανεξάρτητη αρχή συνήγορος του καταναλωτή https://www.synigoroskatanaloti.gr/

2) Η ανεξάρτητη αρχή μεσολαβητής τραπεζικών – επενδυτικών υπηρεσιών https://www.hobis.gr/

όπου μπορούν να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι για την επίλυση των  διαφορών τους προς την εταιρεία TONERHELLAS. Η επίλυση των διαφορών αφορά προμηθευτές και καταναλωτές, συμβάσεις πώλησης και παροχής υπηρεσιών, εγχώριες και διασυνοριακές διαφορές. Η επιλογή των φορέων γίνεται από κοινού. Με την αναφορά αυτή στην παράγραφο θεωρείται ότι η TONERHELLAS ως προμηθευτής, παρέχει όλες τις κατάλληλες πληροφορίες για την επίλυση διαφορών και είναι κατά δήλωση του πάντα πρόθυμο να κάνει χρήση των ΕΕΔ και της ΗΕΔ, αν και εφ’ όσον κριθεί αδύνατη η επίλυσή τους με τους καταναλωτές ή προμηθευτές του.